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Voice to the students

Contenuto

Dialogue with students is essential for the constant monitoring of the processes put in place to ensure the continuous improvement of teaching and dedicated services. In particular, the voice of students will be heard through:

  • Evaluation of teaching
  • Service of reception of student representatives in the Department Council
  • Signals and proposals

Le segnalazioni/reclami possono aiutare a migliorare l’erogazione della didattica ed i servizi offerti agli studenti. Nell’ambito del Dipartimento gli studenti possono rivolgersi:

  • per problemi di natura didattica direttamente ai docenti, ai coordinatori dei CDS, in ultima istanza, al Direttore del Dipartimento;
  • per problemi di natura amministrativa direttamente al personale tecnico amministrativo, oppure al responsabile del servizio o, in ultima istanza al Direttore del Dipartimento.

Gli studenti possono anche avvalersi dei propri rappresentanti.
Per segnalazioni o reclami è possibile inviare una mail, con specifico oggetto 'reclamo'all'indirizzo helpdesk.giurisprudenza@unimore.it

Sono altresì gradite proposte di miglioramento/osservazioni da parte degli studenti. Le proposte/osservazioni possono essere inoltrate: 

  • per proposte sulla didattica alla segreteria didattica, ai coordinatori dei CDS e per conoscenza anche al Direttore del Dipartimento;
  • per proposte a carattere amministrativo alla segreteria amministrativa, al responsabile amministrativo e per conoscenza anche al Direttore del Dipartimento;

Per proposte o osservazioni è possibile inviare una mail, con specifico oggetto 'proposte' all'indirizzo helpdesk.giurisprudenza@unimore.it

Reports/complaints can help improve the delivery of teaching and services offered to students. Within the Department, students can address:

  • for problems of a didactic nature directly to faculty, CDS coordinators, as a last resort, to the Department Director;
  • for problems of an administrative nature directly to the technical administrative staff, or to the service manager or, as a last resort, to the Department Director.

Students may also make use of their representatives.
For reports or complaints you can send an email, with specific subject 'complaint' to helpdesk.giurisprudenza@unimore.it

Suggestions for improvement/comments from students are also welcome. Proposals/observations can be forwarded:

  • for proposals on teaching to the teaching secretary, the CDS coordinators and for information also to the Department Director;
  • for proposals on administrative matters to the administrative secretary, the administrative manager and for information also to the Department Director;

For proposals or comments you can send an email, with specific subject 'proposals' to helpdesk.giurisprudenza@unimore.it